Klachtenregeling | Alfa Horeca
Alfa Horeca Equipment maakt gebruik van cookies om je bezoek aan onze website zo prettig mogelijk te maken. Omdat je gebruik maakt van onze diensten, gaan we ervan uit dat je akkoord gaat met ons gebruik van cookies. Lees meer over cookies.

Klachtenregeling

 

Klachtenregeling

 

De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.

Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Wij adviseren om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@alfahoreca.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.

Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.

Als u wenst te reageren op onze klachtenbeleid, kunt u contact opnemen met ons:

Op het volgende e-mailadres: info@alfahoreca.nl.
Op het volgende telefoonnummer: 023-5769984​.
Op het volgende adres: Drukkersweg 10, 2031EE Haarlem.

 

GRATIS VERZENDING

NL & BE vanaf 500,-

DE LAAGSTE PRIJS

Gegarandeerd

1 JAAR GARANTIE

Op alle producten

SNELLE LEVERING

Binnen 1 tot 3 werkdagen